lørdag 23. januar 2016

Snart morsdag ...

Idag har jeg gjort en rask dekorering av et glass med lokk.

Jeg fant dette glasset på en lokal bokhandel men det er sikkert hos flere butikker.

Igjen har jeg vært i restehaugen min og lett frem litt papir, 
denne gangen et rød prikkete ark ( med julenisser bak)



Hadde det vært jul kunne jeg jo hatt julenissene bak slik at de synes gjennom glassset.
 Men det er jo ikke jul jeg skal bruke dette glasset til,
så jeg foret det med en annen rest jeg hadde liggende.




Jeg tok og skjærte til et papirstykke som passet til glasset. 
Her ville jeg ha det slik at jeg kunne se litt av innholdet også, så glasset ble ikke dekket helt.

Blonden limte jeg så helt rundt midt på papiret før jeg begynte å pynte foran.




Foran har jeg pyntet med en die-cuts i rød bazzil, 
jeg har stemplet en sirkel med tekst inni på hvit bazzil.
Den røde er limt rett på mønsterarket, teksten har fått osteklut under seg,
 før jeg har limt dette på med 3D-puter.
Pynten er en fjær blandet med røde blomster, og en blonde.





Materialliste

Bazzill
Rød og hvit
Mønsterark
Ukjent
Stempel
Papirdesign - PD 13783 fordi....
Blomster
Gode Minner - røde og hvite roser
WOC - rød cosmo daisy
Storyteller - røde roseknopper
Diverse 
Osteklut
fjær
blonde
Sort stempelpute

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...