søndag 17. januar 2016

DT- bidrag for Gode Minner i Januar - del 3

Som nevnt på forrige innlegg fikk vi i oppdrag denne måneden å lage
 innbydelser og bordkort til konfirmasjon. 

Her er mitt bidrag nr. 3

Innbydelsen


Selve innbydelsen er laget av en tagslomme som jeg bare måtte lime sammen i sidene, 
til denne har jeg laget en tag til opplysningene som må komme frem i en innbydelse.

Jeg festet mønsterarket på et brunt panel, et panel foran og et bak. 
Valgte å dele opp oppsettet slik at jeg brøyt opp den høye flaten på kortet. 
Har brukt både forsiden og baksiden på mønsterarket fra Maja Design.

Selve skjøten på arkene ble dekket av et silkebånd med tekst,
Stjernene i chipboard har jeg farget med Distress Ink og limt på,
den største stjernen har fått en sløyfe med hyssing på seg.

"Invitasjon" er stemplet på en remse av bazzill og festet med 3D- puter.

Baksiden har bare fått vidreført forsiden men uten pynt.


Tagen til å skrive inn opplysningene om konfirmasjonen har kun fått en stjernepynt i Bazzill,
denne er stanset ut i 2 eksemplarer og limt  sammen på toppen av tagen.

Bordkort


Jeg valgte denne gangen å lage en eske, akkurat stor nok til en liten overraskelse til gjesten.

Denne er ikke vanskelig å lage :-)


Jeg skjærte ut en firkant i 6"x 6" og preget på 2" og 4" på begge sider. 
Klipte opp slik at jeg kunne få laget bunnen av esken.
Lokket har målene 4 1/4" x 4 1/4" og er preget på 1" på hver side.
Deretter klipt opp og limt sammen til lokk. 

Paneler av først brun bazzill, så det samme mønsterarket som jeg har brukt på innbydelsen.


Lokket har fått pynt med chipboardstjerner, litt hyssing og en navnlapp.
Silkebånd med tekst har jeg limt rundt kanten av lokket.

Materialliste
Bazzill
Brun
Vanilla
Mønsterark
Maja Design - Enjoying ouytdoors - Spending time
Stempel
Kort og Godt - tekst M- 206
Pynt
Wycinanka - chipboardstjerner, små og store
Kort og Godt - silkebånd med tekst
Diverse
Tim Holtz - Distress Ink - ground espresso
Brun hyssing

Alt jeg har brukt her kan kjøpes i favorittbutikken min,
Gode Minner i Tønsberg, 
de har også nettbutikk



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...