mandag 11. april 2016

Grønt konfirmasjonskort

I helgen var jeg på scrappetreff i Tønsberg :-)
Selv om jeg er med å i komiteen og arrangerer, og derfor litt inhabil
 må jeg si at det er et fabelaktig treff med utrolig herlige jenter.

Jeg flyr mellom handling, matlaging og rydding så det er ikke så
 mye jeg får tid til på dette treffet,
 men du verden og sosial jeg er på en slik helg :-)

Bestillingene for årets konfirmanter har begynt å ramle inn + at jeg har funnet ut at jeg kjenner til utrolig mange konfirmanter resulterer i at dere kommer til å drukne i konfirmantkort de nærmeste ukene :-)

Her er et av de :

På treffet hadde vi en fargeutfordring som gikk i litt blågrønne toner. 
Det var det jeg prøvde på, men jeg leverte aldri siden dette ble 
altfor grønt i forhold til utfordringen.


Alle paneler, uten om panelet hvor jeg har stemplet på, er rufset og svertet.
2 små tags er plassert under stempelet, den ene satt på 3D- puter. 
Panelet med tekst er også satt på 3D- puter som er høyere.


Innsiden er laget enkel med bruk av punch fra Martha Stewart.
Jeg brukte mønsterark og laget noen strimler
 med matchende papirer i hjørnet. 
En sommerfugl er stanset ut og satt på som eneste pynt.


Skrivefeltet har fått samme skrivepanel og samme pynt som den andre siden.
 

Baksiden har fått en stripe av et mønsterark som er brukt på forsiden.
Personlig stempel har også fått plass.

Materialliste

Bazzil
Vanilla
Mønsterark
K & Company LLC - div.papirer fra en blokk utgitt i 2007
Stempler
Kort og Godt - M- 317 (forsiden)
Kort og Godt - M- 314 (innsiden)
Scrapmagasinet - personlig
Puncher
Martha Stewart - kantpunch
Fiskars - sommerfugl
Tim Holtz - blader 
Pynt
Prima - Wood Weener, fugl
WOC - Kirsebærblomst
Ukjent - Organzabånd
Ukjent - Silkebånd
Prima - Blonde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...