torsdag 14. april 2016

Gavepose

På et scrappetreff i Stavern gav jeg ei god scrappevenninne en utfordring på å lage et guttekort. I retur fikk jeg Ett Trykk i hånden med beskjed om å lage et prosjekt til fargeutfordringen de hadde der. 
Jeg skulle egentlig sende det inn også, men det glemte jeg. 

Her er ihvertfall resultatet :


Siden jeg trengte en gavepose var det det jeg valgte å lage.
Fargene synes jeg var ganske vanskelig, helt til jeg fant frem en blokk med mønsterark jeg kjøpte på Hobbylobby i USA.
Jeg valgte å bruke arket som det var,
 siden farger og mønster var slik at det ikke trengte så mye mer.
Sommerfugler er klipt ut av et av mønsterarken fra blokken.
Jeg satte på en metalramme hvor jeg puttet et stempel inni. 


Her ser dere at jeg kun har limt sommerfuglene på midten,
slik at det ser ut som de flyr oppover posen.
 

Baksiden har fått mer pynt.
Jeg stanset ut fra en dekorativ dies rett i et av mønsterarkene fra blokken. 
En blonde og et sløyfebånd ble plassert under die-cut,
 som igjen ble satt på 3D- puter.
Blomster og sløyfe av blonden ble satt på i kanten på diesen.
Bladene ble punchet ut og preget i 3 forskjellige grønnfarget bazzil.
Stemplene ble stemplet på smale striper av bazzil og limt på.
 

Som lukking av posen ble det satt en treklype 
( på bilde mangler sløyfen som ble satt på)
Klypen har jeg farget med Distress Stain.

Materialliste
Bazzil
3 forskjellige grønnfarger
Vanilla
Mønsterark
Hobbylobby . Country Road, paper pack
Blomster
Gode Minner - alle
Dies
Spellbinders - panel
Puncher
Nellie Snellen - roseblader
Stempler
Kort og Godt - M-225
Staz - #medomtanke
Diverse
Tim Holtz - Distress Stain, brun
Kort og Godt - metalramme
Panduro - Treklype
Ukjent - Sløyfebånd og blonde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...