onsdag 13. mars 2013

Nytt DT-oppdrag

I mars måned fikk vi oppgave av Gode Minner å lage stort kort med de nye arkene til BoBunny.
Her er mitt bidrag
Her har jeg brukt stempler fra Kort og Godt, både sykkel og tekst.
Martha Stewart circle punchen har jeg brukt på et av mønsterarkene.Bølgepappen har fått et strøk av , og litt stempelpute. Jeg har brukt strie, blomster fra Kort og Godt og Gode Minner, blomsterbåndet er fra Tim Holtz og det har jeg sprayte med glimmer mist. Halvperler også fra Kort og Godt.

Siden dette kortet skal henge på en snor i vinduet har jeg også valgt å dekorere andre siden som en forside.
Her har jeg farget ostekluten med glimmermist, blomster er fra Storyteller, kort og godt,prima og WOC, "frimerker" fra Melissa Frances. Fugler og bling fra Prima
Bildet er hentet fra arkene til BoBunnny


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...