tirsdag 12. mars 2013

Konfirmant kort

Her om dagen fikk jeg et ark i hånden når jeg var innom Gode Minner med spørsmål om jeg kunne lage noe med det.
Arket var fra Tim Holtz og heter Kraft-Core "shattered", innmarri stillig det arket og det synes jeg faktisk at kortet mitt ble også ;-)
Her har jeg da brukt det nevnte arket,i 2 paneler. Det øverste panelet har fått en runde i en embossing folder fra Tim Holtz og jeg har pusset med pussekloss på toppene etterpå.
Bilen har jeg klipt ut fra et utklippsark fra Kort og Godt, der er også stemplet fra.
Her har jeg brukt Martha Stewart punch for å lage en pengelomme, spellbinderdies som har fått et stempel fra Kort og Godt på seg. De minste stjernene er fra "søppelet" etter punchen. De store er fra en dies fra Spellbinders.
Skrivefeltet er laget av endel lag med paneler, og stjernene er som sagt fra Spellbinders dies.  Brukt sort pen rundt for å markere ennå engang



4 kommentarer:

  1. STILIG kort :)
    Ha ei fortsatt fin og kreativ uka :)

    SvarSlett
  2. Ja dette kan du være fornøyd med, kult kort, du er rå på de manne/gutte kortene syns jeg :)

    SvarSlett
  3. ÅÅÅÅÅÅ, dette var utrolig stilig! De arkene var super kule <3 Er de "sprukne" når du kjøper de? Syntes det bare var kjempe tøft! Perfekt med den bilen og folderen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, ja arkene er "sprukne" når du kjøper de. Super enkelt ark til å lage supre kort med. herlige!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...