tirsdag 5. mars 2013

Gavepose

Jeg har vært så heldig at jeg har fått noen av de nye BoBunny arkene i samlingen min....og de måtte jeg jo bare bruke med engang.
Denne gangen ble det en gavepose til konfirmanten

Jeg har brukt stempel fra North Star Stamps, en perlesnor, 2 kakeservietter i forskjellig størrelse, den ene er farget med Promarkers tusj. roser fra Storyteller og Gode Minner. Liljer og Kirsebærblomst fra WOC, organsa bånd .
Arkene jeg har brukt er fra BoBunny sin serie som heter Isabella
På denne siden har jeg ikke brukt så mye pynt siden jeg har brukt mønsterark som har så mye pynt i seg selv. Stemplet vet jeg dessverre ikke hvor kommer fra. Sommerfuglen fra Martha Stewart punchen Monarch.
Kortet er laget med de samme arkene, har fått de samme rosene som på andre siden av posen. En liten kakeserviett. Vintage bildet er fra Pion Design (tror jeg). Konfirmantstemplet er fra Kort og Godt og det har fått plass på et "skilt" stanset ut med Spellbinder dies.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...