onsdag 6. mars 2013

2 enkle barnekort

Jeg er så heldig at jeg har noen flotte nevøer og nå er det bursdagstid for de 2 minste.
Her er kortene jeg har laget til de:

 På dette kortet har jeg brukt Pion Design sine ark Playtime, har tatt 3D lakk på racerbilen slik at den står litt ut fra de andre. Knapper fra forskjellige produsenter. Stempel på forsiden er fra Kreativ Hobby og Gratulere stemplet på innsiden er fra Kreative hender.

På det andre kortet har jeg også brukt ark fra Pion Design sin serie Playtime, Stemplet er fra Norsk Stempelblad AS, Postmann Pat er fargelagt med Promarkers, og hentet fra en colouring side på internett.
Nok engang har jeg brukt gratulere med dagen stemplet fra Kreative Hender, panelet er stanset ut med Martha Stewart punch og Miss og Postman Pat er hentet fra colouring pages på nettet og fargelagt med promarkers.
Enkle kort men mottakerne er så små ennå at det er greit å lage enkle men fengende kort :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...