fredag 11. januar 2013

Konfirmasjonskort

Jeg er så heldig at jeg får en del bestillinger fra fjern og nær når det kommer til konfirmasjonstidene. Spesielt mine kollegaer er flinke til å kjøpe/bestille av meg det er kjempe moro.

Her har jeg laget årets første, godt å være tidlig ute :-)
Her har jeg brukt mønsterark fra Prima (Nature Garden Collection) men det er ikke så lett å se for det ligger under et lag med sort bølgepapp, farget osteklut (med stain), hvit tyll og bling fra Kaisercraft.
Bildet er fra utklippsark fra Pion, blomster fra Storyteller og Kort og Godt. Blondeblomster også derifra.
Sort blonde fra ukjent leverandør, hattenåler fra MajaRoad. Perlebånd fra en snill scrappevenninne :-)
Konfirmant stemplet er fra Storyteller og er stanset ut med en dies fra Spellbinders

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...