torsdag 3. januar 2013

Årets første

Endelig i gang igjen etter noen uker med selskaper, mat og herlig avslappning

Skammer meg fryktelig for at jeg ikke rakk å lage julekort til alle på listen i år...håper ikke det skjer igjen.
Sendte julekort i posten så sent som 3 juledag (hadde jo sendt noen før da), men ble alikevel ikke ferdig.

Derfor har jeg i år laget noen Nytt årskort, som jeg virkelig har kost meg med og det er vel koselig å få et kort i posten nå i Januar også.






Laget et "Magic" card hvor jeg har brukt ark fra vinterserien til Little Yellow Bicykle, osteklut, gamle boksider, utklippsark, stjerner og halvperler fra Kort og Godt, blomster fra WOC

Innsiden er enkelt dekorert med bazzil, utstansede snøkrystaller og Glitterlim. Og bilde av tulla mi med sin kanin. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...