søndag 27. januar 2013

Craft Caddy, DT- bidrag

Denne gangen fikk vi et stort oppdrag av Gode Minner.
Jeg fikk i oppgave og montere og dekorere en Craft Caddy fra KaiserCraft. Det var kjempe gøy men også litt av en jobb.

Den leveres umalt og flatpakket så jeg måtte montere og jeg har også malt med Gesso.




Først så måtte jeg lime og montere, malte alle flater med gesso. Så tok jeg papirtape rundt alle kantene. Deretter begynte jeg å dekorere.



Har brukt litt fra her og der og koste meg skikkelig. Virkelig gøy å lage selv om det tok lang tid og var mye jobb.


Jeg har brukt mønsterark fra KaiserCraft sin serie Forget Me Not.
Blomster fra Gode Minner, Storyteller, Prima og Papirdesign. Div blonder og bånd. 3 stk ord for dagen av ukjent opprinnelse.
Bling fra Storyteller.
 Papirtape fra Tim Holtz.
Englefigur i "gips" frra Melissa Fransess





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...