mandag 14. januar 2013

Konfirmantkort, gutt

Så var jeg her igjen da. Kjenner at jeg virkelig er i siget om dagen.

Nå har jeg laget et virkelig enkelt konfirmasjonskort til gutt. Greit å lage noen enkle også når de blir så fine (hehe, pleier faktisk ikke å skryte av meg selv ), men her er arkene og stemplene så lekre at det var ikke mye jeg måtte gjøre :-)


Forsiden er enkel med ark og stempel fra Papirdesign. Bildestemplet er montert på bazzil og fått minibrads fra Tim Holtz i hjørnene. Gratulerer stemplet er fra Kort og Godt. Både panelet med konfirmantarket og bildet er montert på 3D tape slik at kortet får litt mer "liv"
Her har jeg brukt bazzil og igjen ark fra Papirdesign . Stemplet er også derifra. Det er også montert på 3D puter som jeg har laget en lomme under slik at jeg kan legge penger under der.
Skrivefeltet , hun som har bestilt dette kortet ville ha et stempel der også slik at hun slapp å skrive så mye ;-), men jeg husker ikke hvor dette stemplet kommer i fra dessverre men det er kjøpt på Gode Minner. Jeg har valgt å stanse ut stjerner fra mønsterarket og bazzil med en spellbinderdies. Så har jeg laget en strek med brun penn langs kanten


1 kommentar:

  1. Veldig stilige og enkel konfirmantkort, og den kombinasjonen er ikke alltid like lett synes jeg;) Du har all grunn til å være fornøyd med disse!

    klem fra
    Mette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...