fredag 16. mars 2018

Konfirmasjon i huset

I år er det vår tur......


Ikke det, jeg har forbredt meg godt 
og arkene til innbydelser og bordkort ble kjøpt i fjor. 


Gjestelisten er lang og jeg måtte lage 26 stykker av denne innbydelsen, 
jeg som hater masseproduksjon.



Arkene er fra Lemoncraft og er virkelig lekre,
 er så glad for at jenta vår valgte disse.

Laget innbydelsen som et hefte med flere ark inni, 
(Selve innbydelsen, adresser og kart til kirke og selskapslokale)
sløyfen på siden holder alt sammen. 


Den brune remsen på tvers er fra baksiden av arket og
 ble revet og svertet langs kantene. 
Stemplet er fra Papirdesign og ble stemplet på etter at jeg hadde stanset ut dollien
 ( takk og lav for stempelpressa fra Tim Holtz). 
Dollien er satt på 3D-puter.

Eføyen er en dies fra Marianne Design og liljene har jeg kjøpt privat. 

Nå har jeg bare 60 bordkort å lage.............

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...