lørdag 9. august 2014

Jul med pion

I går var jeg innom Gode Minner i Tønsberg 2 ganger for å høre om de nye julearkene till Pion Design var kommet, og det var de ikke.
Men snille Hege sendte meg en melding med engang de kom innenfor døra så jeg tok turen til Tønsberg en gang til for å handle. Jeg ble plutselig i litt julemodus.

Orket ikke å finne frem julestemplene mine i går før jeg begynte på dette så jeg laget en Toffifee eske istedet :-)

 Jeg valgte å lage en eske med de brune arkene, arkene finnes i blå og rosa også, så nå skal jeg lage en i rosa også så får vi se om det blir rosa julekort i år :-)


Jeg har sydd for hånd rundt kantene både på det mønstrede arket og det stripete. En tag som er klipt ut av et av arkene er limt på under, Papirstripen med tekst og bildet er også fra et av mønsterarkene :-)
Bildet er limt på en dies fra Nellie Snellen (fant ikke den jeg ville bruke så da ble det denne), og fått osteklut bak før den ble limt på med 3D- puter.
Øverst i hjørnet har jeg limt på små snøkrystaller men de synes ikke på bildet. Men det er de samme som er limt på bildet øverst i hjørnet. 



Ville ha naturpynt på denne esken så jeg var så heldig at jeg fant konglene fra ifjor fra Kort og Godt, treskiven er også derifra men den er det lenge siden ble kjøpt :-) Charmsen er festet med tråd under treskiven.

Materialliste :
Bazill
Brun og Vanilla
Mønsterark
Pion Design - Days of Winther - Church
                                               - Tags
                                               - Borders
                                               - Brown Ornament
Dies
Nellie Snellen - oval
Pynt
Kort og godt - kongler og treskive
Papirdesign - God Jul chipboard
Storyteller - charms
Diverse
Snøkrystallpunch (ukjent produsent), glitterlim og blonde

Jeg har kjøpt alt (utenom treskivene) på Gode Minner i Tønsberg

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...