søndag 17. august 2014

Isac Elliot, gaveeske :-)

En av gledene med å ha ei tulle på 11 år, er at de skifter stadig vekk litt idoler og helter.
Nå for tiden er det mye av Isac Elliot og 1D :-)

Fikk dermed bestilling av en liten boks med Isac på til en av de beste venninnene hennes. 


Bildet har jeg skrevet ut fra nett, boksen er laget av hvit bazill etter et tilfeldig mål.
Jeg har lagt en kakeserviett, en stjerne av sort bølgepapp og tyll under bildet. 
Prima Wire Thread har jeg viklet rundt slik at jeg synes det passet på boksen min. 

 Boksen åpnet men jeg måtte skjule skrivten i bunnen av boksen så det ble ikke så enkelt å ta bilde av bunnen.
Men hele esken er dekt med mønsterpapir og i bunnen ble det skrevet en personlig og varm hilsen til ei god venninne.


Siden dette ikke var en bursdagsgave valgte jeg vennestempel fra Kort og Godt.
Dette ble limt på en die-cuts og satt på 3D-pute. 
Hvitt fløyelsbånd på tvers under. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...