onsdag 6. august 2014

Eksplosjonsboks laget på bestillilng

Her har jeg fått en bestilling fra en bestemor som skulle på navnfest til sitt barnebarn.
Utfordringen her lå i at bestilling var bare "lag noe fint", over gjennomsnittet varmt har det også vært denne sommeren og kreativiteten forsvant med varmen :-)

Men fikk da knotet noe ned.
Leverte det idag, og kamera er fortsatt på ferie så dere må ta til takke med litt dårlige bilder :-)


 Selve boksen er blitt kledd med papirer fra Pion Design sin serie, My Precious Daughter.
Har laget et lokk med brede kanter slik at jeg kunne bruke denne lekre blonden fra Marianne Design. 
Hjertene er stanset ut med puncher fra Tonic

 Oppe på lokket har jeg brukt en dies fra Spellbinders som jeg har fylt med forskjellige blomster.
De fleste blomstene kommer fra Gode Minner sin egen kolleksjon. Kirsebærblomstene kommer fra WOC.


Innsiden er pyntet med mønsterark fra Pion Design, osteklut, bølgepapp og blomster fra Gode Minner.

Materialliste
Bazill
Mønsterark
Pion Design - My precious Daugther
Blomster
Gode Minner - alt av roser, liljer krysatemum og knopper
WOC - Kirsebærblomster
Stempler
Kort og Godt - alle stempler
Dies
Spellbinders - toppen, sirkler og ovale på innsiden
Puncher
Martha Stewart- stor sommerfugl
Fiskars - liten sommerfugl
Tonic - hjerter
Nellie Snellen - flate blomster
Pynt
Marianne Design - Blonde
Prima - Stjerne og engel (innsiden)
papirdesign - dotter
Bølgepapp, osteklut, bittesmå dollies og hvitt organzabånd

Det meste av det jeg har brukt er kjøpt på Gode Minner i Tønsberg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...