fredag 15. februar 2013

Nytt leketøy

Jeg var innom Gode Minner på onsdag og hentet med meg hjem Martha Stewart sitt Circle edge puncher start set.
Litt vanskelig til å begynne med men med litt trening og tålmodighet fikk jeg det til og da får du det til også.
Det ble et konfirmasjonskort denne gangen laget med arkene Lykke med Papirdesign. Her har jeg brukt circle punchen Flower Arches,  farget ostekluten blå med glimmermist. Konfirmant "skiltet" og bildet er fra de nye utklippsarkene til Kort og Godt, der kommer også perlestråene og de små sommerfuglene fra.
Charmsen er fra Prima. Blomstene er fra Gode Minner sin kolleksjon. Blonder er også kjøpt der.
Det lille fuglehuset er klipt ut fra et av arkene fra Papirdesign.
Detalj fra blomstene, noen av stråene har jeg bøyd og limt inne i blomstene for å få en litt annen vri enn bare rett opp. Dette krever at de blir liggende litt i press mens limet tørker.
Diktet er fra Papirdesign og dette har jeg satt på 3D puter slik at jeg kan ha penger under, sommerfuglene er stanset ut med en gammel fiskars punch, blomstene er fra utklippsarket til Kort og Godt.
Igjen et stort skrivefelt laget med Martha Stewart punch, der er også sommerfuglpunchen fra .

Alt jeg har brukt på kortet har jeg kjøpt på Gode Minner i Tønsberg.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...