onsdag 13. februar 2013

Kort til mannen min

Min mann fyller år nå i Februar, her i huset er dem ikke bortskjemte med kort fra meg (skammer meg litt).
Men i år skal mannen få kort ihvertfall, om det ikke kommer en annen en da som fyller 39 år da.
Eller han får jo kort av jente vår da, hun elsker å lage kort og heldigvis får mamma eller pappa de fleste av de ennå. :-)
Her har jeg brukt ark fra restekurven, gamle boksider. 39 tallet er fra et ark fra Tim Holtz, jeg har brukt korker fra gamle ølbokser. Gamle klokkedeler kjøpt av ei scrappevenninne og metall fra Tim Holtz.
James Dean og støvlene er fra et utklippsark fra Kort og Godt, stemplet fra samme leverandør. Sorte stjerner er i plast og var noe jeg hadde i boksene mine.
Her er den ene innsiden. Stemplet Gratulerer er fra Kreative Hender AS, den sorte tagen er laget med en embossing folder fra Tim Holtz der kommer også klokkestemplet fra.
Taggen har fått noen fingerstrøk med Metallic Rubons.
Skrivefeltet er stort da jeg vet at jeg kommer til å skrive endel i dette kortet. Har pyntet enkelt med gammel klokkedel og metall fra Tim Holtz


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...