lørdag 9. februar 2013

Fra Ett Trykk igjen

I Februar utgaven av Ett Trykk var det en tutorial på et brettekort, jeg så ganske tidlig at denne var en lett og grei bretting og i alle forum jeg er, er det dette kortet som virkelig har tatt av som et kort "alle" lager.

Her er min utgave, ser at jeg burde fargelagt et motiv foran istedet, men både tusjer og fargeblyanter har hos meg tatt en lang lang ferie.
Arket jeg har brukt er fra vårens papirer fra Bildmålarne.Blomster fra Stoyteller og Gode Minner, Vintage bilde fra Sagen Design. Halv perler og stempel fra Kort og Godt. Dies fra Nellen Snellen og Marianne Design. Blonde, bånd og charms.
Her ser dere tag og kort tatt ut av kortet. Stempler fra Kort og Godt og North Stamps Star.

Alt utenom Dies til blader er kjøpt på Gode Minner, Tønsberg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...