torsdag 15. mars 2018

Store blomster


Når jeg begynte å scrappe i 2003 var det ikke mye å få tak i her i Vestfold 
(det har heldigvis forandret seg )

men når de første blomstene kom var de ganske store, men så tok de flotte rosene over og med de mange andre slag også men i nogenlunde samme størrelser: Så de store blomstene ble lagt på hylla og ikke rørt på lenge.
 Men nå må jeg ta de frem igjen istedet for å kjøpe nye
 som jeg har gjort på dette kortet.

Men selv om jeg har kjøpt nye vakre blomster har jeg brukt resteark
 på dette kortet og det varmer litt :-)


Mange paneler er det på dette, selve basen er i lys bazzil
og jeg har laget 2 paneler i litt roligere mønstre
som er en halv cm mindre enn hverandre og basen til kortet.

Jeg laget kvadrater som var tilpasset panelet og laget også de i dobbelt ,
 en i ensfarget og en med litt mer mønster. 
Jeg kjøpte en ny pakke med blomster,
 som hadde store blomster som den i midten, 
blader, frøbærere og de små blomstene er også fra samme pakken.

En bit tyll ble lagt bak den store blomsten
og en sommerfugl ble prikken over I èn.





Nærbilde av blomster


På innsiden har jeg valgt å lage paneler i mørk bazzil, leg laget et halvt panel i rosa hvor jeg stanset ut en liten bord.
Oppå der limte jeg på samme mønsterarket som jeg har på topp på forsiden. 

Tekststemplet er limt på med 3D-puter
og jeg har gjort plass til pengesedler bak der.


På siden jeg pleier å skrive på har jeg laget 3 dobbelt panel
og stanset ut noen blomster i forskjellige mønsterark.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...