søndag 18. mars 2018

Jeg vant :-)

I Tønsberg har vi et fantastisk scrappetreff 2 ganger i året,
 et på våren og et på høsten. 
Kanskje litt partisk siden jeg er en av de som er med på å lage et treff, 
men det er ikke det som gjør det fantastisk. 

Det er alle de jentene som er der, alt de lager
 og hvordan de inspirerer og deler.
Vi har 4- 5 konkurranser i løpet av helgen
 også med en premie som blir gitt ved avstemning 
og en premie gitt ved trekning på hver oppgave.
..og en av disse oppgavene var denne gangen en lift...

Her er kortet vi skulle lifte, jeg vet ikke av hvem,
 jeg vet bare at det var skikkelig nydelig 



Det var så mye på dette kortet og jeg prøvde å finne ut av det med et lite bilde på mobilen, men det ble for vanskelig å telefonen skrudde seg av hele tiden, så jeg var i ferd med å gi opp. 

Da kom jeg på at vår kjære treffgeneral hadde skrevet ut på A4- ark 
så jeg fikk heldigvis låne dette.

Her kommer mitt bidragl
Og dette bidraget var jeg så heldig at jeg ble stemt frem som vinner ,
 super stolt :-)


Det er mye paneler og blonder på orginalen så det måtte jo jeg ha med også,
det så ut som arket til orginalen hadde blomster på høyre side på det øverste panelet så det var det som var kriteriene for valg av ark.

Rufset og svertet alle kantene og panel nr 2 fikk blonde limt under seg litt uværent slik at det ikke ble helt rett for litt mer liv. 
Dette panelet ble satt på 3D- puter så ikke blonden skulle klompe det til. 

2 panel til fikk plass og jeg plasserte diverse elementer under hver av de, tags, dollies, blader og blonde på tvers. 

Så når det siste panelet var på plass med blomstene sine 
opp på høyre side kunne jeg bygge opp blomstene. 

Først la jeg 2 stk blonder på tvers, før jeg limte mye blader
 i forskjellige utførelser i bunnen av kortet, 
Jeg la messingfargede tråder i bunnen og
 limte på blomster i froskjellige størrelser og fasonger. 

Til slutt ble en metalsommerfugl, en sløyfe og
 en hjemmelaget peebles limt på plass. 

Peeblesen har et stempel fra stempelblad AS på seg.


Nærbilde av peebles og blomster. 


Det er lag på lag på lag, her teller jeg 10 lag
 akkurat i dette hjørnet inkludert blomster til slutt .


Blonden som ligger mellom panel 1 og 2, 
hvorav panel nr 2 er limt på 3D- puter


Innsiden: 



Der utsiden er full av detaljer, er innsiden enkel, 
dobbelt panel med stempeltrykk fra Kort og Godt, 

2 bannere i mønsterark fra forsiden og en sommerfugl,


Skrivefeltet er gjort på samme måte men uten stempeltrykket

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...