søndag 8. januar 2017

Velkommen til verden

Vi skriver 2017 og i går ønsket jeg dere godt nytt år med et nytt årskort og i dag er det også en ny start som skal prege bloggen :-)
Ei lita jente kom til verden rett før jul og hun må jo også ha et kort.

På dette kortet har jeg i grunnen brukt det jeg hadde fremme på pulten min men skal se om jeg får skrevet det ned.

Den som sparer den har og her har jeg brukt ark fra Inkido :-)
Husker så godt at disse kom i butikken og jeg stupte inn i bunkene og kjøpte meg en hel haug...men nå er de snart brukt opp og Inkido er også historie.



 Jeg har rufset og svertet alle mønsterarkene her og brukt distress ink for å markere kantene, ellers ble det veldig flatt siden arkene er ton i ton.
Blonde, MagicMesh og chipboard har blitt plassert mellom 
og under de forskjellige panelene.
Jeg har brukt 3D- puter i forskjellige høyder under paneler og bilde.

En rund die-cut har fått stempel på seg og er plassert i hjørnet.
 Og blomster er plassert i motsatt hjørne.
 

Synes blomstene ble for hvite i hjørnet så her har jeg
 gitt de et strøk med Distress Ink på svamp.
 

Innsiden
 

Jeg har brukt de samme arkene som jeg har på fremsiden, 
rufset og svertet kanter men ikke brukt 3D- puter, 
kun lagt fingeren under kanten slik at jeg har fått brettet kanten litt opp.

Diktet/ sangen er stemplet på bazzil,
 ( nå har jeg kjøpt stempelpresse slik at jeg kanskje 
får et mer tydelig trykk neste gang) 
Sommerfuglene er klipt ut av et av mønsterarkene.


Skrivefeltet er gjort enkelt, dette kortet er fra pappa som ikke liker å skrive så mye så her har jeg stemplet en hilsen også her,
 da kan han bare skrive navnet sitt :-)
 

Baksiden har fått de samme arkene, og et personlig stempel

Materialliste

Kartong
Bazzil - vanilla
Mønsterark
Inkido 
Stempler
Kort og Godt - alle utenom personlig
Scrapmagasinet - personlig stempel
Dies
Kort og Godt - sirkel med søm
Kort og Godt - avreven side
Pynt
Gode Minner - blomster
Scrapinec - chipboardsirkel og bord
magicmesh
Blekk
Distress Ink - gathered twigs
Memento - brown

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...