tirsdag 24. januar 2017

Innbydelse og bordkort - konfirmasjon gutt

Årets konfirmasjoner er under planlegging.

Heldigvis er noen av foreldrene tidligere ute enn andre og 
dette blir andre bestillingen jeg har gjort ferdig dette året. 

Innbydelsen:


Innbydelsen er gjort enkel. 

Her har jeg laget bannere av mønsterark, disse er kun limt i toppen
 slik at jeg kunne bøye de litt ut.

Siden jeg liker å bruke håndsøm rundt paneler på kortene mine
 ville jeg bruke det som en detalj. 

 Stjernene er av tre og farget sorte.
Invitasjon er stanset ut i 2 bazzil og limt på. 


Både konfirmantens mor og jeg likte innsiden på
 den andre innbydelsen jeg laget så venstre side er lik som sist. 
Stemplet er klipt for å passe en innbydelse 
( har orginalt "velkommen lille sjarmis")

Mønsterarkene går igjen fra forsiden. 


Her skal det være opplysninger om selskapet, 
bannere og stjerner som på forsiden.
 

Brukte også mønsterark på baksiden for å gjøre litt mer ut av den. 
 
Bordkortet:



Trenden de siste årene med mine bestillinger er at konfirmanten ( eller mor) har lyst til å lage bordkort hvor det er plass til en god bit. 

Her har jeg brukt CandyBox punchboardet til
 WeRmemorykeepers og laget boksen. 

De samme mønsterarkene som er brukt til innbydelsen.
Blå snor til å knyte sammen og på den er det festet en liten navnlapp. 


Synes det ble et fint lite sett av dette. 

Materialliste

Kartong
Bazzil - hvit
Bazzil - Lys Grå
Bazzil - Grå
Mønsterark
Papirdesign - Lykke
Papirdesign - Hell og Lykke, Sprudlende og snill
Dies
Kaboks - invitasjon
Punch
WeRmemorykeepers - Candybox punchboard
Stempel
Norsk Stempelblad - velkommen (klipt i stykker)
Pynt
Studio Calico - woodweener stjerner
Blekk
Tim Holtz - distress Ink, sort
Memento - sort
Promarker - sort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...