fredag 27. januar 2017

Minions gaveboks

Her om dagen viste jeg dere en gaveboks og et kort med "frozen" tema,
denne niesen min har også en bror så han måtte også få en boks :-)

Når han fikk den var det godteri oppi, 
men jeg håper jo at de kan bruke den til noe annet når godteriet er tomt.

Heldigvis hadde jeg litt Minions papirer også,
 så det ble en boks med disse papirene.

Bildene er tatt på badet til min svigerinne,
glemte nemlig å ta bilde av de før jeg avleverte den.
Beklager.


Esken er 17x17 cm, med 6,5 cm høyde.

Den er laget i hvit bazzil



Toppen av lokket har fått et panel av mønsterark,
 før jeg har satt kontrastfarget stiper  på kryss. 

Bølgepappen er malt med gesso.
Stjernen er stanset ut fra dies og limt på lave 2mm 3D-puter.

Selve Minions er klippet ut fra 2 mønsterark og
 limt på med 3mm og 4 mm 3D- puter. 

Som ekstra pynt har jeg limt på dots og knapper.



Her ser du esken fra siden,
 jeg har valgt ganske rolige mønsterark på sidene :-)


Innsiden av lokket har fått de samme fargene som stripene på lokket.

Minions er fortsatt klipt ut av mønsterarket, 
det samme er tagen som vi kjenner igjen fra mønsterarket fra utsiden. 

Bølgepappen har også her fått et strøk Gesso,
 og jeg har "malt" litt grovt utenfor på det orange også
 ( fargen er sterk så greit å dempe litt )

Stjernen er stanset ut og knapp og dotter er satt på.


Nede i boksen er det de samme stripene som på utsiden,
 og Minions er som vanlig klipt ut av mønsterarket

Materialliste

Kartong
Bazzil - hvit
Mønsterark
Eksuccess - Minions
Dies
QuicKutz - nesting stars
Pynt
Europris - knapper
Nille - dots
Bølgepapp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...