tirsdag 23. august 2016

Krukke som gevinst

Heldig som jeg er har jeg en datter i skolekorpset her på Skoppum, 
det er en herlig fritidsaktivitet for både store og små :-)

Denne helgen har vi loppemarked, en helg med mye jobb
 men også en helg fylt med glede og mange blide mennesker,
 jeg elsker loppemarked helgen vår :-)

Men vi selger ikke bare lopper, vi selger kaffe og kaker ( så ja jeg må bake) og sist men ikke minst vi selger lodd :-)

Og da må vi jo ha noen gevinster :-)
Har aldri tenkt på det før at jeg kunne lage noe som gevinst,
 så jeg har spurt venner og bekjente og tilogmed kjøpt :-) 
Denne gangen har jeg dekorert 2 slike krukker som dette til sjokolade :-)

Det lærte jeg nemlig forrige helg at det gikk fint ann :-)


Jeg laget et magebelte som jeg limte på rundt krukken.
Den var litt mer enn 12" rundt så jeg måtte ha en stor sirkel
 til å skjule det som ikke ble dekt av papiret.
Teksten er stemplet på en sirkel av bazzil og svertet, 
denne er også fått osteklut under seg og satt på 3D- puter.

En fjær er satt under blomstene,
 og jeg laget en 3 dobbelt sløyfe av organzabånd.
Dottene har jeg laget selv av Nuvo crystal drops.

Her ser du krukken litt i fra siden.

Nærbilde av lagene.
Her ser du også de hvite "knoppene" på toppen av blomsterranken.

Lokket fikk 3 sirkler, 2 dollies og en rett sirkel.
Den siste dollien har fått osteklut under seg og satt på 3D- puter.

Skal jo selvfølgelig fylle krukken med twist .

Materialliste

Kartong
Bazzil - vanilla
Pion Design - Pion purple 1
Mønsterark 
Pion Design - Scent of Lavender 
Dies
Nellie Snellen - dollie og sirkel
Blomster
WOC - kirsebær 
NSS - blomsterranke, lys lilla
Gode Minner - lilla og off-white roser
Pynt
Nuvo Crystal Drops
Osteklut

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...