tirsdag 16. august 2016

En maisboks har fått nytt liv

Jeg og mange med meg liker å dekorere
 maisbokser eller andre hermetikkbokser,
 det blir jo spennende gaver om man åpner de i bunnen 
og lar toppen være orginal.

De gangene jeg har laget slike har mottaker blitt veldig imponert 
og litt nysgjerrig på hvordan det er mulig.

Men det er jo ikke vanskelig 
Med en boksåpner som åpner på siden istedet for på toppen, 
går dette supert og når man åpner i bunnen er det bare å fylle boksen
 og lime bunnen tilbake på plass.
Jeg bruker boksåpner fra Tupperware, men det kan godt hende det finnes andre boksåpner som er like geniale.



Mottaker av denne boksen liker litt "glam"
 så jeg har dekket den med glitterark.
Eller det er egentlig en bordløper som jeg kjøpte på Nille for mange år siden.

Perledråpene på toppen er et bånd og det samme er perlene på bunnen.
Jeg limte på en fjær, stanset ut en swirl i speilark og limte på en stor lilje.
Tekstene er stemplet på hvit bazzil.


Som dere ser er lokket inntakt og det har bare fått en sløyfe på som pynt.
 

Vanskelig å få tatt fint bilde i full fart siden jeg hadde dårlig tid 
fra jeg var ferdig til den skulle leveres.
Men den er sølvfarget :-)

Materialliste

Kartong
Hvit bazzil
Pynteark
Nille - sølvglitrende bordløper
Dies
Cherry Lyn - Swirl
Blomst
Gode Minner - Lilje
Stempler
Staz - Hashtag ord
Bånd
Europris - perledråper
Ukjent - halvperler
Edelweis - organzabånd
Pynt
Panduro - fjær

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...