mandag 8. august 2016

Konfirmasjonsforbredelser - bordkort

Jeg har konfirmant i 2018....så vet at det er lenge til :-)

Men når jeg da finner noe som jeg kanskje kan bruke som bordkort,
 må jeg jo prøve, 
vi blir ca 60 stk så de må være enkle å lage,
 men samtidig se litt avanserte ut :-)

På en av mine handleturer i sommer fant jeg en dies som stanset ut denne "lykten", jeg så jo at den var liten men det gjør jo ingenting om den er helt fantastisk, vi skal jo ha endel annet på bordet også.



Jeg valgte denne gangen å lage den i et papir som har trepanel på seg. 
Liker uttrykket på denne boksen i dette papiret men 
det blir ikke slikt på bordet vårt om det er dette bordkortet som "vinner".
Fant et høstblad og blomster i restehaugen min  så det ble brukt. 

Jukset litt også siden navnskiltet bare er plassert på uten å lime.
 

"vinduene" blir stanset ut også av diesen,
 disse har jeg dekt med tynn plastikk slik at jeg kunne fylle den. 

Her har jeg fylt med Jellybelly.


Som dere ser er den ikke stor når man får en twistbit ved siden av :-)
Tror nok denne er litt for liten men jeg har flere dies
 og løsninger så dette blir en spennende reise.

Materialliste

Mønsterark
Dixi Craft - paper pad, wooden background
Dies
Joy! crafts - Billie`s lantern
Pynt
WOC - roser
Prima - blad
Hampsnøre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...