lørdag 21. februar 2015

Gaveboks

Elsker bestillinger :-)

Denne gangen til en jubilant som inviterte inn til cowboyfest :-)
Frie tøyler men siden jeg viste at det var cowboy tema måtte jeg jo se om det var noen "sexy" cowboyer på nett og det var det jo. Mange mange :-)

Jubilanten ønsket seg penger til husmorferie og da ville jeg lage en eske til å legge pengen i :-)
Siden det var en bestilling er jo ikke giver her til stede når boksen skal pyntes og limes så jeg måtte lage et enkelt kort ved så hun kan skrive sin hilsen på det. 


Selve boksen er laget med Bazill, lokket er dekt med dekorfolie. 
Jeg laget en tag med sort bazzil og mønsterark.
Som matte til bildet tak jeg en bit strie og dyttet litt gamle boksider og tyll mellom strien og bilde.
Pynten er chipboard farget sort, bølgepapp og brads.
Hyssingen er surret til sirkel og knytt sammen og festet med knapp.


Innsiden er dekt med mønsterark. 
Lokket har fått et stempeltrykk og blomster. Trykket er limt på med 3D- puter,
Bunnen har ikke annet enn mønsterark på, men på bildet her ligger det enkle kortet i bunnen
 

Kortet ere laget enkelt og flatt siden det måtte skrives på baksiden.
På baksiden er det kun et skrivefelt.

Materialliste

Bazzil
Sort og craft
Mønsterark
Simple Stories - Generations
Stempler
Norsk Stempelblad - på kort
Kort og Godt - i lokket
Puncher
Nellie Snellen - blomster på kort
Blomster
Gode Minner - Liljer
Gode Minner - små roser
WOC - stor rose
Papirdesign - roseknopper
Chipboard
Wicianka - stjerner og gratulere
Diverse
Tyll, gamle boksider, brads, strie, hyssing og knapp
Brun og sort stempelpute

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...