torsdag 19. februar 2015

Forslag til bordkort konfirmasjon, gutt

Den siste tiden har jeg laget forslag til både invitasjoner og bordkort til både gutt og jente konfirmasjon :-)
Gutte invitasjonen har jeg glemt å ta bilde av så de får komme senere, og ja jeg glemte å ta bilde av disse bordkortene også men her reddet mannen meg med å ta bilder av de før de ble levert til hans kollega.

Jeg har kun brukt de nye arken fra Papirdesign på disse. jeg må si at jeg synes de er fantastiske :-)

Mannen har som sagt bildene og jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg får redigert de så dette får bli resultatet denne gangen :-)

Til bildene:

Det første er laget som skjorte og vest. Jeg har brukt hvit colourcopy ark til å brette skjorten.
 Vesten er tegnet for frihånd på matpapir og lagt dobbelt slik at det ble likt på begge sider.
Det er også  vest på baksiden.  




Det andre er laget som en gavepose med hjelp av Punchboardet mitt.
 Her har jeg malt litt grovt med gesso under bølgepapp som også er malt med gesso.
Bølgepappen fikk litt tyll under seg.
En bark stjerne fra KortogGodt og chipboardstjerner fra Wycianka utgjør pynten sammen med en klokkecharms også  fra KortogGodt.


Det siste er laget av Punchboardet mitt som lager Candybox, her har jeg tatt et helt ark og laget candyboxen klar før jeg har delt den i 2.
Skjært til for å lage bunn og pynte den.
Enkelt pyntet med 2 paneler, stjerne i kork (selvklebende kork fra American Craft)
Sløyfen er laget av 2 forskjellige natursnorer og det er festet en klokkecharms fra KortogGodt på.


Alt jeg har brukt er nylig kjøpt på Gode Minner i Tønsberg, de har også nettbutikk

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...