søndag 22. februar 2015

Bordkort til bryllup

I Ett Trykk nr 1- 2015 var det bidrag til ære for mor og jeg falt totalt for en liten eske som var laget ved hjelp av Punchboard av Camilla Halseth.

Med engang jeg så den tenkte jeg at disse måtte jo være flotte også til bordkort og jeg har fått god response på de i forhold til de 3 konfirmantene jeg har laget prøver til.

Gode Minner i Tønsberg trengte bordkort til bryllup og siden jeg likte disse så godt 
og at jeg elsker boardet mitt også ble det et lett valg :-)


Jeg har laget candyboksen av et fullt 12" ark og delt det i 2, 
plutselig hadde jeg 2 bordkort jeg kunne dekorere :-)
De har fått matte i blå bazzil med mønsterark oppå.
Hjerte er stanset ut og fordi jeg ikke hadde skriver der jeg var er brud og brudgom skrevet for hånd.
Knyttet sammen med sløyfe og hyssing med charms på. 


Materialliste
Bazzil
Blå og hvit
Mønsterark
Papirdesign - blått bryllupsark fra serien Hell og Lykke
Punch
We R memory keepers - candyBox punch board
Dies
Spellbinders - hjerte
Pynt
charms, silkebånd og hyssing
Sort stempelpute

Alt jeg har brukt på disse er kjøpt på Gode Minner i Tønsberg, de har også nettbutikk :-)

Jeg deltar i Ett Trykk sin utfordringsfeiring - vis oss hjerter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...