lørdag 17. august 2013

Telys kort i dag

Her om dagen ble det lagt ut en utfordring til ei annen scrapper på facebooksiden Scrappesyken om å lage et Telys- kort etter mal fra StampARTic.
Kom til å tenke på at det var kjempe lenge siden jeg har laget et slikt også så jeg satte igang.
 Iogmed at jeg hadde fått med meg noen juleark fra Gode Minner som jeg skulle lage litt av ble det med julemotiv.
Jeg har klipt ut noen julekuler fra et av mønsterarkene som har fått et lag med crackle accent  før jeg har limt dem på. HugSnug og Ostekluten er blitt farget med Stain og Perfect Pearl spray  før det er montert på. Håndsøm rundt den ene matten. Bølgepappen er malt med offwhite akrylmaling før den har fått en omgang med stempelsverte .

Innsiden

Materialliste

Mønsterark:
FARMHOUSE, Norlandserien : Balsam, Cardigan, White Mountain og Bethel
Bilde:
Kort og Godt: Rød Jul
Stempler
Kort og Godt
Dies
Memory Box- Holly Holiday Frame Set
Distress Stain
Tarnished brass
Gathered Twigs
Walnut Stain
Halvperler
FabScraps
Diverse
Akrylmaling , Rød Perfect Pearl Spray og Crackle accent
Bølgepapp, osteklut og Hugsnug

1 kommentar:

  1. Så lekkert telys kort, lekre farger og detaljer.
    Jeg blir fristet til å lage Julekort.
    Klem Anne-Elisabeth

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...