mandag 26. august 2013

Tag til en mann

Nå synes jeg at jeg hadde laget så mange søte/jentete kort en stund så jeg måtte bare lage en Herretag idag. (eller jeg har faktisk holdt på en uke....). Mye annet å gjøre så jeg har ikke fått satt meg effektivt ned denne uka.

Her har jeg kost meg med bølgepapp som er malt med sort akrylmaling, deretter har jeg brushet over med maling i kobber,messing og sølv. Alle Cipboardtannhjulene har også fått sortmaling på seg og der har jeg gnidd Metallic Rub-ons over. På bildet har jeg tatt sort akrylmaling røft på kantene. Hønsnettingen har jeg bøyd og tøyd slik at den ble passe bak bildet.
Her har også chipboard tannhjulene fått samme behandling som foran.

Materialliste
Mønsterpapir
FabScrap: Wild Ride 1 og 2
Chipboard tannhjul 
Wycinanka
Metall tannhjul og klemme
Tim Holtz
"skruer"
Prima: Tiny Junkyard Findings
Stempel
Kort og Godt
Diverse
Hønsnetting, akrylmaling (sort, bronse, kobber og sølv), Metallic Rub-ons,Charms og sort stempelpute

Alt som jeg har brukt på denne tagen finnes hos Gode Minner i Tønsberg

For engangskyld velger jeg å delta i en utfordring :-)
Kreativ Verden- Lag en tag

3 kommentarer:

  1. Kul!
    detaljer og alt.
    takk for du er med i august utfordring, oss kreative verden.

    SvarSlett
  2. Kjempeherlig Gro:-)
    Stor klem

    SvarSlett
  3. Tøft og røft kort med et kjempe herlig bilde på.
    Vi ses vel snart på stavern treffet

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...