torsdag 15. august 2013

Blogg Candy

Tenkte på at jeg skulle ha en BloggCandy når jeg hadde passert 10 000 visninger men det rakk jeg da ikke så nå er det vel på tide at det kommer en når sommeren er på hell og vi alle trenger en oppmuntring :-)

Thought that I would have a Blog Candy when I passed 10 000 views but I managed not so now it's about time that it comes one when summer is on the wane and we all need some encouragement :-)

Innholdet i pakken er 
En 6"x6 " pad fra 7 DOTS Studio, 20 stk roser fra Gode Minner, 1 pk blomster fra Petaloo, 1 meter bred rosa blonde, 1 meter smal hvit blonde, 1 meter rosa organza bånd og 1 meter blågrå organza bånd.

                    The contents of the package are

A 6 "x6" pad from 7 DOTS Studio 20 pcs roses from Gode minner, 1 pk flowers from Petaloo, 1 meter wide pink lace, 1 meter narrow white blonde, 1 meter pink organza ribbon and 1m gray organza ribbon.


Alt er kjøpt på Gode Minner i Tønsberg så vinner du ikke kan du alikevel få tak i dette

Kriterier for å delta er enkle men som beskrevet her
1. Legg deg til som følger av bloggen min
2. Legg igjen en kommentar under dette innlegget slik at du får et nummer i trekningen og slik at jeg kan komme på gjennvisit til deg for å se på ditt.
3. Legg en link og/eller bilde av min Candy på din side.


Criteria for participation are simple but as described here

1 Add yourself as a follower of my blog

2 Leave a comment under this post so that you get a number in the draw and so I can get the re-visit for you to look at your site.

3 Add a link and / or picture of my candy on your side.

Drawing of the candy I add to 15 September


Trekning av candyen legger jeg til 15 September

27 kommentarer:

  1. Wow....så gøy med Blog Candy :)

    Ha en fin dag :)

    Klem fra Berit

    SvarSlett
  2. Gratulerer med så mange følgere!
    Jeg vil gjerne være med på denne flotte blogcandyen.
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  3. Jeg har lagt meg til som "følger" ;)
    Men har ikke egen hjemmeside, så legger link på Fb ;) Håper jeg blir den heldige vinneren! ;)

    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  4. Så spennende med bloggcandy, jeg vil gjerne være med. :-) Ha en super kveld.
    Stor klem

    SvarSlett
  5. Så hyggelig Gro. Kjempe moro med så mange besøkende/sidevisninger. Gratulerer. Jeg vil selvfølgelig være med på Candyen din. Så den ligger i sidebaren min med link å greier. Ha en flott kveld:)
    Klemmer fra siv-hege

    SvarSlett
  6. Så flott candy, tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så herlige produkter. Ta gjerne en kikk innom bloggen min, er en liten candy å finne der også, om enn ikke så generøs som din :-)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med mange "hits";)
    Koselig blogg har du, og jeg hiver meg på candyen din med stor glede:):)Er følger og har bilde m/link i min sidebar;)

    Klem fra Lindamor

    SvarSlett
  8. Hei og gratulerer med så mange sidevisninger! Så nydelig candy, men du er jo en ener når det kommer til farger og sammensetninger. Har delt på min blogg og synes det er gøy å være med på dette. Sees snart! Klem fra Lene

    SvarSlett
  9. Så flott candy og denne blir jeg gjerne med på:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  10. Da har jeg lagt meg til som følger :-) Trodde jeg var det jeg..... og link ligger i bloggen min :-)

    SvarSlett
  11. Hei så flott candy og gratulerer med så mange følgere,
    Jeg vil gjerne være med men jeg vet ikke hvordan jeg får linke til min Blogg. Klem Anne-Elisabeth

    SvarSlett
  12. Denne candyen så spennende ut, gøy dette.
    God helg.
    klem fra Christina

    SvarSlett
  13. Så hyggelig med candy. Da er jeg også følger og tar med meg bilde i bloggen. Hilsen Kirsten

    SvarSlett
  14. Så spennende og fin candy! Krysser scrappefingerne masse!

    Klem fra Hilde
    http://hildesscrappeunivers.blogspot.no/

    SvarSlett
  15. denne måtte jeg selvfølgelig være med på :)
    er følger og har lagt link i sidebaren min

    SvarSlett
  16. Iam your new follower. You have such a beautiful blog. Loved ur creations

    SvarSlett
  17. Congrats on your 10,000 hits. I am your new follower and added your candy on my side bar.

    Thanks for the chance to win.
    http://utshobbytime.blogspot.com/

    SvarSlett
  18. Congrats..blog stats are always a morale booster.
    Such generous candy
    Have posted about your giveaway on my blog sidebar to send you some traffic
    Cheers
    Dr Sonia
    soniasv@rediffmail.com
    Cards Crafts School Projects

    SvarSlett
  19. Congrats! and thanks for a chance to win this great candy.
    I am your new follower.
    Ayushi
    http://itscardmakingtime.blogspot.in/

    SvarSlett
  20. Gratulerer! Så fin candy! Jeg blir gjerne med. Gleder meg til å følge deg videre :)

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  21. Congrats Berta.. may you cross as many followers soon :)

    SvarSlett
  22. Tusen takk for at du gir oss sjansen til å vinne en så flott bloggcandy :) Jeg har lagt meg til som følger og lagt inn link fra min blogg.

    SvarSlett
  23. What a gorgeous candy...Wish you many many more followers! love to be your newest follower and done all... thanks for the chance
    Hugs
    Jaya
    mycraftworld23.blogspot.in

    SvarSlett
  24. Lovely blog...thanks for the chance to win..also i'm your new follower..keep inspiring others!!

    SvarSlett
  25. Utrolig flott blog candy og utrolig mange fine kort!!

    SvarSlett
  26. wow i love your blog. Your creations have such stunning vintage feel. I love it.
    Not sure if im too late for the candy but I wnated to comment anyway and also im now your newest follower.
    Hope to see more of your stunning creations.
    Hugs
    shaon xx

    SvarSlett
  27. wow i love your blog. Your creations have such stunning vintage feel. I love it.
    Not sure if im too late for the candy but I wnated to comment anyway and also im now your newest follower.
    Hope to see more of your stunning creations.
    Hugs
    shaon xx

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...