onsdag 4. mai 2016

Kort til konfirmant - igjen

På Tønsbergtreffet nå i April fikk vi en brosjyre med bilder til utfordringer,
 og der var det en kort- lift.

Det er jo morsomt å være med på konkurranser, om man først skal lage
 noen kort som man kan bruke til en anledning.

Jeg liftet dette kortet, men jeg husker dessverre ikke hvem som har laget det og treffinfoen har jeg jo kastet.


Her er mitt bidrag til denne utfordringen, jeg valgte å lage det som et konfirmasjonskort.


Når det er en lift skal det jo være mest mulig likt så det er jo heller ikke her så mye rom for egne valg.

Jeg valgte å holde kortet i sort/ grått og hvitt, 
under bildet er det lagt en kakeserviett og hvit bølgepapp.
I stedet for "retro" blomster valgte jeg liljer og roser.
Det sugerøret som stod midt på nede hadde jeg ikke lyst til å ha der, så jeg valgte å lime på en charms istedet.
 

Her ser dere kanskje at blomstene har fått en strøk glitterpenn på seg.
 

Kort og Godt kom med mange flotte nye stempler denne våren og dette likte jeg spesielt godt, og det er jo helt fantastisk til slike lange smale kort.
Panelet har fått en tegnet ramme og blomsten er klipt ut av mønsterarket.
 

Skrivefeltet ha også fått et stempel, det er sjelden jeg gjør men denne gangen hadde jeg lyst til det.
 

baksiden er gjort enkel med kun personlig stempel.

Materialliste

Bazzil
Hvit og sort
Mønsterark
Ukjent
Stempel
Kort og Godt
Blomster
Gode Minner
Pynt


Blonde
kakeserviett
charms
Sugerør


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...