fredag 20. mai 2016

En tag i full fart

Ikke ofte jeg lager tag, synes det er vanskelig, men det er litt morsomt også.

Denne måtte jeg lage i full fart, liker jo ikke å ha så dårlig tid,
 men mye er jo gjort på 15 min (gulp)


Jeg brukte en vanlig tag som base som jeg dekte helt
 med papir fra Maja Design.
Gjorde det samme med baksiden. 

Forsiden fikk etterhvert en liten bit av et mønsterark som jeg
 rev opp grovt på kantene og svertet.
La litt bølgepapp over der som jeg malte med hvit gesso.
2 stk blonderester fikk plass på tvers over, disse satt jeg rett over hverandre.
Teksten er stemplet på en utstanset sirkel, 
denne har fått osteklut under seg og satt på 3D- puter.

 Jeg laget en trippel sløyfe av en litt grov hyssing i blått og hvitt.,
 og limte en hjerteknapp over.
Blomster ble limt på på andre siden av sirkelen.
3 knapper og en utstanset sommerfugl ble satt på toppen, 
da jeg synes det ble så tomt der.
Halvperler i bunnen, på sommerfuglen og på et litt tomt sted på teksten.

Da gleder jeg meg bare til å gi den bort, 
til ei som virkelig fortjener det.

Materialliste
Bazill
Hvit
Mønsterark
Maja Design - Vintage Romance- Wedding Day
Maja Design - Vintage Romance- Deep Love
Maja Design - Vintage Romance- Forget me not
Stempel
Kort og Godt
Dies
Kort og Godt - sirkler med søm
Punch
Martha Stewart - sommerfugl
Blomster
Gode Minner - Blå 
Papirdesign - Brune
Pynt
Knapper
Bølgepapp
Halvperler
Blonde
Hyssing


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...