lørdag 13. april 2013

Siste året i barnehagen

Endelig
Nå er tulla 10 år snart, hun er snart ferdig med 4 klasse og i dag fikk jeg satt inn bildene vi tok på vei til den første dagen den siste året i barnehagen.
Bildene har liggi lenge i skapet og selve LOen har liggi lenge som en Ufo. Nå er det gjort.
 Jeg har brukt majadesign ark fra noen år tilbake. Det er vel tatt i bruk 2 forskjellige mønsterark mener jeg.
Blomstene er også gamle og kommer fra Prima og Hobbyhimmelen. Swirl diesen husker jeg ikke hvor kommer fra men selve diesen er lilla aktig så da vet vel mange hvilke merke jeg mener.
Bokstaver fra Prima. De røde er ferdig farget mens de grønne er farget med Distress Stain. Mønstret kom da frem tydligere og ble skikkelig tøffe.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...