lørdag 13. april 2013

Jeg har holdt kurs

Idag har jeg holdt mitt første kurs....ikke så skummelt som jeg trodde men det var takket være herlige damer som deltok. Takk til dere alle sammen

Det var et  konfirmantkort kurs og her er jentekortet.
Laget kortene i BoBunny serien. Elsker kombinasjonen knall rosa mot denne varme gode grå fargen.
Her har jeg brukt dylusion stemplene på en litt annen måte vet at jeg først har stemplet opp damen på Craft kartong. Klippet hele henne ut, deretter stemplet kjolen på mønsterarket og klipt ut den også og limt oppå Craftkartongen.
Jeg har brukt Art Anthology, demensial gel Paint i fargen Sorbet Dime, over en prima stensil på stykket under tekststemplet. Dette gav en herlig struktur og gjorde kortet litt mer spennende.
Stemplet, metalsommerfuglene og charmsen er fra Kort og Godt.
Punchen jeg har brukt er fra Martha Stewart.
Her har jeg brukt rester av arket med gel painten til å stanse ut 2 sommerfugler fra en gammel fiskars punch. Stemplet er fra Papirdesign og er stemplet på en diecut fra en Spellbinderdies.
"diamantene" er fra KaiserCraft. Blomsten er fra Prima.
Skrivefeltet er stanset ut med en dies fra Spellbinders og fått en blomst fra Prima til pynt.

Alt jeg har brukt her kan kjøpes på Gode Minner, hvor også kortet kan sees.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...