tirsdag 24. oktober 2017

Sort, hvitt og rødt

Jeg er med i en fantastisk gruppe på Facebook, Scrap og Skravl :-)
Hver eneste måned og i tillegg hver 14 dag 
lager Tone K, utrolig flotte utfordringer til oss.

Og dette kortet ble laget til en av disse utfordringene, vi skulle lifte et kort
Kortet vi skulle lifte er laget av Jenni Pauli, du finner henne her på Pinterest


Og dette var det lekre kortet vi skulle lifte :-)


Når jeg så oppgaven fikk jeg litt hetta, og tenkte at dette klarer jeg ikke, 
men etter å ha tenkt litt og snudd litt på det og kikket litt på hva jeg hadde. 

Fikk jeg til slutt laget dette :


Jeg brukte litt punchnilla som stensil på hvit bazzil, 
Og stiftet fast denne oppå der etterpå. 

Fant frem litt sugerør og laget til noe på midten, 
og limte stempeltrykket oppå der. 

En bit washitape fikk følge av en halv stjerne i glitterfoam.
En stjerne i chipboard ble farget sort 
og jeg limte på knapper og halvperler tilslutt. 


Den ene siden inni fikk et stempeltrykk,
 jeg brukte også her punchnilla til stensil og limte på stjerner og halvperler


Skrivefeltet ble også laget slik.


Baksiden fikk samme stensil og en bit punchnilla før jeg satte på stemplet mitt. 

Materialliste

Kartong
Bazzil - hvit og rød
Stempler
Kort og Godt - forsiden
Storyteller - innsiden
Scrapmagasinet - personlig
Pynt
Panduro - punchnilla
Nille - foam stjerner med glitter
Wycianka - chipboardstjerner
Papirdesign - halvperler
Washitape
Sugerør
Knapper

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...