søndag 8. oktober 2017

Knapper, tannhjul og litt maling

Jeg bare elsker å lage kort som er litt røffe og tøffe....

Endelig fikk jeg en gutt som jeg skulle lage til også, 
det er nok litt sjeldent men det kommer innimellom.

Har ingen bilder av innsiden,
 da jeg glemte å ta bilde av dette før jeg limte på et barnebilde 
og skrev en litt for personlig hilsen til at det burde vises frem her :-)



Her har jeg valgt å skjære ut litt av mursteinsarket slik 
at det ble en ujevn kant som fulgte steinene. 
Resten av et 15x 15 ark blir baksiden av kortet.



Jeg fant en restepapirbit på pulten min som ble limt på først
 under der bølgepapp skulle få plass. 
Bølgepappen fikk en strøk av distress Ink på toppene før stjernen ble limt på. 


Stjernen er laget av 2 spellbinder dies og er stanset ut i sort bazzill. 
Et strøk med wax i gull har den fått på seg.


Teksten er en dies fra Papirdesign
 og er limt på en strørre oval fra samme settet. 
Tannhjul og knapper er limt på for å skjule stiftene 
jeg har brukt for å feste hyssingen.



3D- puter er flittig i bruk


Jeg deltar i følgende utfordringer 


Kreativ Scrapping - bursdag

1 kommentar:

  1. Herlig kort, liker blandingen av røft og koselig her!
    Takk for at du scrapper sammen med oss i Kreativ Scrapping:-)
    Hilsen fra Sigrid

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...