mandag 18. september 2017

Kjærlighet i lufta


Det er vel det alle drømmer om å finne den store kjærligheten
 og leve lykkelig alle sine dager.

Jeg er heldig og har funnet min kjærlighet 
som akurat nå er helt perfekt for meg, 
men hva fremtiden vil vise vet jo ingen,
 vi har faktisk 20 års jubileum som kjærester i høst :-)

Men noe gullbryllup som disse bordkortene er laget til blir det vel ikke på oss, jeg er 45 år og vi giftet oss i fjor, det betyr vel at om vi kommer til gullbryllup husker jeg ikke hvem jeg er gift med !!!

Men når jeg fikk den glede og ære å sette bordkortene mine på bordet til et par som har vært gift i 50 år gjorde jeg det med ærefrykt og en erkjennelse at disse årene helt sikkert ikke bare har vært en dans på roser.
Alle som har prøvd å leve sammen med noen om det er
 venner eller kjæreste vet at alle dager ikke går på skinner. 


Alikevel har altså dette paret holdt ut med hverandre i 50 år, 
det er bare helt fantastisk og jeg håper jeg er like heldig.

Jeg valgte å lage et hjerte staffelikort som bordkort denne gangen



Jeg fikk utlevert servietter som skulle på bordet og
 valgte å lage bordkortene i 2 forskjellige rosa farger.
Dels fordi jeg ikke fant nok i hverken den ene eller andre fargen
 men også fordi de da ikke ble så flate. 

En rose plasserte jeg i hjørnet oppå en sløyfe av floss. 
En liten charms ble brukt til å holde kortet oppe. 



Her er alle 50 kortene ferdig, nå gjenstår bare å skrive ut navn :-)


Materialliste:

2 forskjellige rosa bazzil

Kort og Godt - floss tråd

WOC- rose
Ukjent - charms

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...