fredag 24. februar 2017

Konfirmasjonstid

I slutten av April, begynnelsen av Mai er det konfirmasjoner rundt her :-)

Til neste år er det min tur, men der har jeg ikke begynt så mye ennå.

Men nå skal en av venninnene til tulla konfirmeres,
 og innbydelsen går i gull, hvit og sort.
Da er det litt gøy å lage noe som matcher den.

Så jeg laget en gaveboks i sort bazzill i størrelse 7,5 x 10 cm, høyde 5 cm.


Panelene er laget i hvit bazzil og kontaktplast med gullfinish.
Kontaktplasten er limt på hvit bazzill den også, 
før jeg limte den på paneler for å få litt dybde.

Esken er endkelt pyntet med blomster i hvitt og sort.
Sorte halvperler og sløyfebånd.



Innsiden:


Her har jeg brukt årets konfirmantark fra Papirdesign i sort og hvitt.


Samme ark i lokket, jeg stemplet på en oval og pyntet bare med 3 halvperler.
Stempel fra Norsk Stempelblad AS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...