tirsdag 11. oktober 2016

Gaveboks

Denne gaveboksen har jeg laget av samme arkene som
 kortet i forrige innlegg,
 jeg hadde kun 3 ark som matchet hverandre
 og i stedet for å legge vekk restene laget jeg en boks
 og et lite kort av restene :-)

Boksen er laget etter mål som passet restearkene.

Størrelsen er 7 cm i bredde/dybde og 11 cm høy.


Dette perlebåndet lå ganske så lagelig til på pulten min 
så jeg limte på det etter at jeg hadde svertet paneler og limt på de. 
Synes kanten trengte litt mer så jeg limte på et sløyfebånd 
og laget en sløyfe på den ene enden.
 

For å få et litt annet uttrykk på boksen, limte jeg også på føtter på esken. 
Dette gir den et litt mer eksklusivt utseende og løfter boksen opp fra bordet.
 

Fylte lokket med forskjellige blomster i hvitt og grønt. 
Perlene er perler på snor som jeg har festet litt over og under. 
Bladene har jeg punchet ut i grønn bazzil 
og plassert der jeg følte det var behov for litt ekstra.
 

Nærbilde av blomster og perler.
 

Tilslutt så laget jeg et lite enkelt kort, av de siste restene.
Her har jeg brukt 3D- puter under den ene stripen av mønsterark
 og under dollien.
En enkel sløyfe er satt på sammen med en enkel blomst.


Innsiden er gjort enkel med like felt,
 jeg har stemplet en tekst på den ene siden.
Jeg brukte punchenilla til stensil for å lage litt mønster i kjedelige skrivefelt.


Materialliste

Kartong
Bazzil - hvit og grønn
Mønsterark
UHKgallery - Loftherbs, Thyme
UHKgallery - Loftherbs, Rosemary
UHKgallery - Loftherbs, Oregano
Blomster
Gode Minner - hvite roser
Prima - stor hvit blomst
WOC - grønne roser 
WOC - rose knopper
Punch
Tim Holtz - blader
Nellie Snellen - blomst 
Pynt
Kort og Godt - perlesnor
Hug snug - seam binding
Panduro - Tilda dollie 
Kaisercraft - halvperler
Ukjent - perlebånd
Ukjent - føtter
Stempler
Kort og Godt - tekster
Blekk
Memento - svart
Tim Holtz - Distress Ink, forest moss
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...