mandag 29. februar 2016

Kort til jegeren min

Så var det den tiden på året som samboeren min har bursdag
 og det er like vanskelig vært år.....
men hva fikk jeg se i hyllene på favorittbutikken min sist jeg var innom.

Herlige mønsterark med jakttema og da spesielt ryper !!!
De passet superbra !!!

Jeg laget et enkelt kort hvor jeg lot tekst og ark være hovedfokus.


Selve basen til kortet er laget i vanilla farget bazzil, med panel i blå bazzill-
Panelarket fra serien "mann er mann" er nederst her
 før jeg har begynt på jakt arkene mine.
Først et panel med rifler, så et panel med duer satt på blå bazzil og 3D- puter.
Stemplet er stemplet på vanilla og satt på blå bazzil og også det på 3D- puter.
Blinkremsen som er satt under det ene panelet er også tatt fra mønsterarket.
"dottene" er laget med liquid pearls.

samboeren min får ikke så mye fugl på disse turene sine,
 men det viktigste er vel turen :-)
Men jeg hadde derfor ingen rypefjær å bruke på kortet.
Naboen min på helgens scrappetreff hadde noen perlehønsfjær
 så det fikk duge.
Hjemmelaget peebles av mønsterark.

Siden han ikke får noe særlig rype på denne rypejakten har jeg valgt å sette noen piler bort til bildene av rypene slik at han ikke
 skal være i tvil om hvordan de ser ut .

Innsiden er gjort enkel med rypearket som panel,
 laget en tag med litt mønsterark.
( jeg glemte å lime tagen på blå bazzil, og alt var tørket og ingen rester igjen av arkene, derfor tegnet jeg bare rundt med blå tusj)
Blinkeremsen er rester fra forsiden.
Stemplet er stemplet på vanilla bazzil, kanten rundt teksten
 er tegnet med brun tusj. 
Pilen er i woodveener og er farget med brun tusj.


Skrivefeltet er laget av 4 lag bazzil og en tegnet brun strek av tusj .
Hjemmelaget peebles.

Materialliste
Bazzil
Vanilla og blå
Mønsterark
Papirdesign - muligheter - Elg
Papirdesign - muligheter - Rype
Papirdesign - mann er mann - uteboden
Stempel
Kort og Godt - M226
Pynt
Adirondack - dimensional pearls
Ukjent - epoxy stickers
Ukjent - perlehønsfjær 
Ukjent - woodweener piler

Brun stempelpute og tusj

Alt jeg har brukt kan kjøpes på Gode Minner i Tønsberg, de har også nettbutikk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...