tirsdag 16. februar 2016

2 kort til morsdag

 Siden begge våre sine mødre var bortreist på morsdagen
 fikk jeg ha dagen for meg selv.

De andre årene har vi stort sett vært hos den ene på lørdag og den andre på søndag,
 men i år hadde vi helt fri :-)

Min mamma kommer ikke hjem før neste lørdag,
 men det er jo greit å ha unna gjort kortene alikevel. 

 

I år har jeg jukset litt for kortene er helt like bortsett fra at
 jeg har brukt forskjellige mønsterark.
Oppsett, pynt og tekststempel er helt likt :-)



Forsiden har fått en håndsydd ramme rundt mønsterarket. 
En blonde har fått plass under bølgepapp og 
bilde som har fått osteklut under seg er limt rett på den.
Har dyttet de 2 vimplene under bildet og bølgepappen.
Limt på sløyfe og blomst i hjørnet.

Ordet "klem" er stanset ut i mosegummi og satt på skyggen.
Sommerfuglene er brettet litt opp og satt 3 små halvperler på.

Innsiden


Jeg har gjort denne siden enkel med en kakeserviett.
Stempeltrykk på bazzill, med en hjemmelaget tag under.
Tag er satt på 3D- puter.
Sløyfe i tagen og halvperler på sommerfugl.
Tegnet med tusj rundt stempeltrykket.


Skrivefeltet er gjort enda enklere med kun et panel i hvit bazzill.
Kanten er tegnet med tusj, sommerfugl med halvperler.


Baksiden har fått mitt personlige stempel, 
Borden er kantlinjen på et av mønsterarkene.



Materialliste
Bazzill
Hvit
Mønsterark
Maja Design - Summer Crush - Falling in love
Maja Design - Summer Crush - Met her at the dance
Maja Design - Summer Crush - Butterflies in her stomach
Maja Design - Summer Crush - Snapshots
Stempler
Kort og Godt - M- 225 
Scrapmagasinet - personlig stempel
Dies 
Scrapmagasinet - klem
Punch
Fiskars -sommerfugl
Blomster
Gode Minner - rose
Pynt
Søstrene Grene - vimpler
ViviGade - halvperler
Blonde
Brun Stempelpute
Brun tusj

2 kommentarer:

  1. Å lage 2 like i slenen kalles og være smart spør du meg. Skulle ønske jeg gjorde det oftere. Fine var de også :)

    SvarSlett
  2. Å lage 2 like i slenen kalles og være smart spør du meg. Skulle ønske jeg gjorde det oftere. Fine var de også :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...