fredag 30. oktober 2015

Halloween

Om man er for eller i mot Halloween så tror jeg dagen har kommet for å bli.

Her i huset er det stor stas, og jenta vår gleder seg stort i lang tid i forkant.

I den anledning har jeg laget en gavepose til mamman som i år skal holde festen for venninnene :-)


Jeg har brukt posebrettet fra WeRKeepingMemories og laget selve posen av sort bazzil.
Her har jeg valgt å punche en kant med en Martha Stewart punch og brettet ned kanten.

Ellers har jeg brukt 3 forskjellige Halloween ark fra Papirdesign som jeg har dekorert posen med.
Både spøkelser og ugle er klipt ut av mønsterarket.
Knask eller Knep er skjært ut av PL- arket fra samme leverandør.
Jeg puttet osteklut under det, og frynset det mye rundt kantene for å få litt edderkoppspinn effekt.
Uglen er festet på sugerør for å komme ut fra posen,
spøkelsene er festet på forskjellige tykkelser på 3D-puter.
Spøkelseskanten nederst er den stripen som har strekkoden på baksiden


Baksiden av posen er også bare laget av arkene.
Her har dødningshodet fått sort tyll bak seg.
Teksten er også fra arkene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...