fredag 2. oktober 2015

En tags til Nevøen min

Var på et koselig scrappetreff i helgen :-)
Og da fulgte det med noen utfordringer,
 den ene var å lage noe i ynglingsfargene til naboen :-)

Min nabo, som var et herlig selskap, hadde ORANGE, BRUN og BLÅTT .

Det var et kort jeg jeg måtte lage denne helgen og det var bursdagskort til nevøen min.
Men med de fargene var det en real utfordring synes jeg,
 helt til jeg åpnet en blokk jeg kjøpte i USA i sommer.
Det første arket jeg åpnet var i akkurat de fargene og da var det å starte.

Siden han nettopp har startet på snekkerlinjen ville jeg ha med litt snekkerdetaljer :-)


Siden arkene fra USA var så tynne ( like tynne som kopi ark) limte jeg arkene på en stor tags.
Den lille tagen har også fått ark fra samme blokk.
Jeg farget en bit bølgepapp med distress Ink.
"Gitteret" fra Wycianka er farget med Distress Stain og lagt over bølgepappen, men under bildet.
I boksen min med bånd var det et brunt grovt bånd som så ut som revet stoff.
Bildet og "tommerstokken" er tatt fra et Studio Light ark.
Bildet har fått en matte av brun bazzill under seg fordi det var litt tynt, 
det samme er gjort med tommerstokken.

Jeg fant frem tannhjulene og dyttet de inn der jeg fant ut av de passet best.

"Verktøyet" er trykt ut av et ark også det var Studio Light og disse har fått glossy Accent på seg.

En bit hyssing utgjør sløyfen på den lille tagsen.

Gratulere teksten er også chipboard fra Wycianka.


Verktøyet ble litt for blank på dette bildet. 
Skiftenøkkelen er limt på 3D- puter for et lite løft.


"Gitter" fra Wycianka og tannhjul.


Baksiden fikk det samme arket og Tagen er da helt skult av mønsterarket.

Stemplet er stemplet på et ark fra Studio Light og har fått en matte av brun bazzill.
Stemplet er fra Norsk Stempelblad AS.
Klokken fra Prima er en binders hvor jeg festet blå penger.

Bidraget ble godkjent av nabo Mette som hadde dette som sine ynglingsfarger :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...