tirsdag 28. april 2015

DT-Bidrag Gode Minner for April

Denne måneden fikk vi en forholdsvis enkel oppgave, vi skulle lage en LO med bilde av oss selv som skal henge på veggen i butikken.

Den skulle jo da selvfølgelig inneholde et bilde (minst), den skulle gjerne gjenspeile stilen vår :-)
Det var jo en oppgave som var enkel MEN

A. Jeg hater å bli tatt bilde av, men elsker å være bak kamera :-)
B. Lenge siden jeg har laget en LO, og i hvertfall ikke en med bilde av meg :-)

Men her er nå resultatet


Selve LO basen er av Craftkartong, mønsterarket har fått håndsøm rundt.
Alle paneler og striper er rufset i kanten og påført brun stempelpute.
Stensilen i hjørnet er egentlig en dies som jeg har stanset ut for så å bruke som stensil.
Den store sirkelen er rufset i kantene og limt på en osteklut. 
Under bildet er det osteklut og dollie,
 dette igjen er limt på en sirkel som har fått håndsøm rundt og satt på 3D-puter.
Jeg limte på noen strimler med papir, et pom-pom bånd og en blonde.
Pilene og bokstavene er chipboard som er farget med distress Stain.
Knappene er limt på for å få et sirkelelement til på LO. 
Blomsten oppe i den store sirkelen er den samme som jeg syr bak på jentekortene mine :-)

Materialliste
Bazill - Craft
Mønsterark
Maja Design - div ark fra Vintage Baby (baksidene)
Dies
Tim Holtz - Mixed Media (660220)
Diverse 
Osteklut, pom-pom-bånd, blonde, chipboard, Knapper, DMC-garn og distress Stain (brun)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...