onsdag 29. april 2015

Å glede andre :-)

For noen dager siden kom det en forespørsel på den ene facebookgruppen jeg er medlem av.
Det var ei jente på 11 år som har blitt mobbet i flere år, nå hadde hun bursdag og hadde invitert hele klassen selv om mobberne også var i den klassen. Dette for å ikke skape ennå mer splid og konflikter i klassen.

Denne damen som spurte om vi kunne tenke oss å lage kort hadde nok ikke regnet med den responsen, jeg håper og tror hun kommer til å få mange kort på dagen sin :-)

Bursdagsbarnet likte hester, pokemon og Monster-High, her ble det Monster-High fra oss. Tulla mi kom også med en tegneblokk hun hadde kjøpt for egne penger i byen her om dagen.



 Jeg har brukt 3 forskjellige stensiler hvor jeg har brukt distress-stempelputer,
 bildene er skjært ut fra en malebok fra Monster-High, hunden er limt på 3D puter.
Kjolen har fått litt glitter på for å få litt liv.


Innsiden har også fått stensil trykk , stempeltrykk og stjerner i forskjellige størrelser.


Samme stensil her, men siden det er skrivefelt har jeg mindre stjerner på denne siden :-)


Baksiden er gjort enkel med bare logoen til Monster- High.

Materialliste
Bazill
Sort- hvit og knall rosa
Stensiler
TCW - blonde, sirkler og "stjerneskudd"
Distress Stain
Black Scot - Dusty Concord - Picked Raspberry
Bilder
Tatt fra fargeleggingsbok (ferdig fargelagt)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...