søndag 25. januar 2015

Når "Frozen" er favoritten :-)

Jeg er så heldig at jeg er tante til ei jente som fylte 6 år nå i Januar :-)
For henne som for mange jenter i den alderen har filmen "Frozen" satt sine spor og det skal være Elsa :-)

Så i forbindelse med bursdagen hennes valgte jeg å selvfølgelig å lage et kort med bilder med ja, nettopp Elsa og andre figurer fra "Frozen"


Veldig sjelden jeg lager kort med snøkrystaller etter jul, da har jeg startet nedtellingen til vårens konfirmanter og jeg lengter etter varme/ våren og gode dager :-)
Men nå måtte jeg jo, jeg kan ikke lage en "Frozen" kort med blomster i stedet for snøkrystaller,
Jeg har googlet : Free picture from "Frozen", og fant mange flotte bilder :-)
Den store snøkrystallen har fått et dryss Diamond Dust og de små har fått et strøk glitterlim, det har jeg også satt litt i håret og chipboard "gratulere".

 

Dette bildet er også funnet på nettet under samme søkeord som over. 
Jeg har klippet helt inntil motivet på jentene og snømannen. 
De er egentlig fra et motiv med alle figurene så derfor kan det hente dere ikke finner akkurat dette bildet :-)


Skrivefeltet er laget enkelt med en glitterkant rundt.
Snømannen er fra samme googlesøk, og her har jeg lagt et tykt lag med GlossyAccent for et annet uttrykk :-)

Materialliste
Bazill
Blå og hvit
Mønsterark
Papirdesign - Julehilsen - vinterstemning 
Bilder
Google - Free picture from "Frozen"
Chipboard
Wycinanka - gratulere
Stempler
Norsk Stempelblad AS- begge to
Puncher
Martha Stewart- Scandinavian snowflake
Martha Stewart - Snøkrystall kant punch
Diverse
Brun stempelpute, GlossyAccent, glitterlim og Diamond Dust

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...