søndag 11. januar 2015

Bordkort til konfirmasjon

Synes ikke det er så innmarri morsomt å lage hverken innbydelse eller bordkort i mange eksemplarer. Men når noen spør så er det ikke så lett å si nei heller om man har tid og anledning til å få det til :-)

Så her er mine første bordkort for året, denne gangen til en guttekonfirmant som skal ha 33 stk til bords.
Har bare en foreløpig men denne er til gjengjeld sjekket og godkjent av konfirmanten :-)

Siden konfirmanten og hans foreldre hadde lyst til å gi hver gjest en liten søt hilsen ble bordkortene laget som små gaveposer men hjelp av Punch Boardet til We R memory keepers :-)


Jeg laget posen direkte i mønsterarket, laget et hull på toppen i stedet for 2 (konfirmanten mente det så ut som en handlepose med 2 ) .
Bak bølgepappen har jeg malt et røft strøk med gesso, bølgepappen har også fått et lag med det.
Mellom bølgepapp og pose har jeg festet sort tyll for mer liv i posen. 
Tagen er laget på frihånd av craftkartong. 
De små stjernene er farget med brun distress stain.


Posen sett fra siden, her ser du at alle brettekantene på posen er svertet med brun stempelpute.


Siden konfirmanten ofte er å se med øreklokker på hodet har jeg limt på en charms med øreklokker som pynt.

Materialliste:
Bazill
Craft
Mønsterark
Papirdesign - En herremann - med headset
Pynt
Kort og Godt - stor barkstjerne
StudioCalico - små wood weener stjerner
Tim Holtz - Distres Stain - Gathered Twigs
Tim Holtz- Distres stempelpute - Gathered Twigs

Bølgepapp, tyll, sløyfebånd og charms

Alt jeg har brukt på denne posen har jeg kjøpt på Gode Minner i Tønsberg, de har også nettbutikk

3 kommentarer:

  1. Rålekkert bordkort, jeg har også kjøpt dette punchboardet med
    tanke på konfirmasjonen til Edvard og Tiril ♥ Nå gleder jeg meg til
    å sette meg ned med dette. E&T har valgt fargene brunt, creme og rosa faktisk. Klem

    SvarSlett
  2. Og alt mitt er også kjøpt hos Gode Minner hihi.... ♥

    SvarSlett
  3. Skikkelig kult og kreativ variant av et bordkort!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...